| | | | | |  

Forum Home Forum Home > Unreal Tournament 3 > UT3 Clan Base > Team Devil General Discussion
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Photo of a**0c1ate :)

Post Reply Post Reply Page  <1234 6>
Author
Team Devil
Team Devil
Stinger Noob

Online Status: Offline
Post Options Post Options   Quote Dr4g0v Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Photo of a**0c1ate :)
    Posted: 03 Nov 2009 at 3:37pm
SO....It'ss ok ok ok i forgot the german nooby
Back to Top
INFECTED_SIDIOUS View Drop Down
Ultra Member
Ultra Member

Post Options Post Options   Quote INFECTED_SIDIOUS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 4:18pm
je vous imagniner pas comme ca les mec
lollllllllll
marrant ....
vous avez l air d etre de super fetard mdrrr
Big smile
Back to Top
DEVIL_associate View Drop Down
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote DEVIL_associate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 4:41pm
Putain tout le mnde parle la, BG_DR4gOv tu nique mn topic de Bo goss va te faire foutre LOL
Back to Top
Dr4g0v View Drop Down
Team Devil
Team Devil
Stinger Noob

Post Options Post Options   Quote Dr4g0v Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 5:25pm
Originally posted by INFECTED_SIDIOUS

je vous imagniner pas comme ca les mec lollllllllllmarrant ....vous avez l air d etre de super fetard mdrrrBig smile

oui oui sa rigole pas chez nous ^^
Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote DEVIL_associate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 5:51pm
Pfffffffff Genre le type, le sud c le mieux cherche pas!
Back to Top
DVirus_R View Drop Down
Team Phoenyx
Team Phoenyx
Scavenger Hunter

Post Options Post Options   Quote DVirus_R Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 5:52pm
Originally posted by DEVIL_Dragov

i can defend my self no prob bro!
Midway create Kargo with the tank the both team can take it. Kargo it's the battle tank arena !
Camping with the tank on Downtown and jump the yellow barricades is considered as a glitchs ! :)
Midway don't invented glitchs... they invented the tank battlefield !! haha

well, you may right, but, anyway, using the tank there is not cool, i prefer to locket, is more fun to hunt flag carriers if the tank is not working, helll yeahhhh, Flag carrier hunter phrase: "DO YOU WANNA PIECE OF ME? TAKE THAT B1TCH! DON't TRY TO TAKE IT AGAIN HAHAHA"

☢ Phyx_ThunderBird
Back to Top
crAzY-FaTaLiTy View Drop Down
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote crAzY-FaTaLiTy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 8:32pm
envoies-en a moi!fo ke je goutte si tu prends pas de la, merde!
AkA: DEVIL_REVANGE
my weapon, a shooting this can end, I am too much far guy I'm sponsored by the nasa!

Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote crAzY-FaTaLiTy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 8:35pm
A noob who kill a lot and a lot of times my dear bro Rudy!
ho and your Tequilla is really goooooooooooooooooood!

my weapon, a shooting this can end, I am too much far guy I'm sponsored by the nasa!

Back to Top
Dr4g0v View Drop Down
Team Devil
Team Devil
Stinger Noob

Post Options Post Options   Quote Dr4g0v Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 8:36pm
tu peux demmander à Crazy qui a fait les deux, moi aussi et franchement dans le Nord sa picole dur très très dur
dans le sud c'est plus festif dans le nord c'est plus alcoolique ^^
Mais tkt les français sont pas mal. Déjà mieux que les Suisses! Hein Sidious
Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote crAzY-FaTaLiTy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 8:37pm
tkt le suisse nous on étudies pas!
les rugbymen ça boit,ça boit et ça reboit ecore 1 peu!!!!
d'ailleurs elle est ou ta photo ko voit comment T moche toi aussi!!!

Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote crAzY-FaTaLiTy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 8:41pm
vous etes des petits joueurs ds le sud!Moi l'angevi G ridiculisé tous les toulousainns pure souche ke G trouvé!vous faites pas le poids face "O gars du nord"
(d'ailleurs e précisans le nord C pas mautauban moi je vi1 de l'ouest par contre Flo lui C le nord!)

Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote crAzY-FaTaLiTy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 8:44pm
Ha ça flo j'ss tout fait d'accord avec toi!d'ailleurs sylvain 1 jour on t'apprendra a boire ac Flo!chez ous l'alcool C pas 1 religio C 1 style de vie!
tu 'auras jamais l'occas de vivre 1 troisieme mi-temps mais C qqch!

Back to Top
Dr4g0v View Drop Down
Team Devil
Team Devil
Stinger Noob

Post Options Post Options   Quote Dr4g0v Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 9:00pm
Je t'explique après le mach on prend la douche on commence à picoler dans la douche, après on va au club house on boit deux ou trois bières après le bus.
L'autre jour on avait tous ramener une bouteille on été 22 on allé à Nantes, à la moitié du voyage on avait déjà tout bu on a dut racheter 15 bouteilles dans une station service le mec avait le sourire ! :D
Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote crAzY-FaTaLiTy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 11:51pm
le snuc?j'en ai connu quekques un et on s'aimait vraiment pas du tout!en mm temps on leur a piqué le championnat a chaque fois!il avaient la haine on les laminait et nous on se doppait pas contraiment a eux!
moi j'crois que le pire C qu'en on partait en tournoi dans le sud,on se la collait grave!ça m'est arrivé de voir la balle en double!!!heuresement ke je visais  pluto les genoux,y'en a deux C plus façile a voir!!!mouaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote crAzY-FaTaLiTy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 11:52pm
vraiment tro bourré sur la photo avec le canard!!!!!!!!!!!!!!!!
mais C ça qu'est bon!!!!!!!!!

Back to Top
Cruel IntentionZ View Drop Down
Team AA
Team AA
Val and I share Mikey

Post Options Post Options   Quote Cruel IntentionZ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Nov 2009 at 11:59pm
Originally posted by DEVIL_a**ociate

im not invisible :) LOL

yey, i finally get to see the face of my killer, lol
Some people are alive simply because it’s against the law to kill them.
Back to Top
DVirus_R View Drop Down
Team Phoenyx
Team Phoenyx
Scavenger Hunter

Post Options Post Options   Quote DVirus_R Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Nov 2009 at 12:25am
jajaja, Tequila, i guess i good, i don't drunk, if i had a specialy day and the tequila is available i can take a few, but i'll wait, jajaja

kill me? just try it Gaetan! i'm ready for kick your a**.

☢ Phyx_ThunderBird
Back to Top
valjohn View Drop Down
Godlike Member
Godlike Member
No hearts for anyone!

Post Options Post Options   Quote valjohn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Nov 2009 at 3:06am
Dragov, you'll gonna break some hearts Wink ...

(Maintenant que je sais à quoi tu ressembles ce sera facile de te retrouver dans le carré à Liège Big smile)
Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote DEVIL_associate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Nov 2009 at 5:37am
Originally posted by crAzY-FaTaLiTy

Ha ça flo j'ss tout fait d'accord avec toi!d'ailleurs sylvain 1 jour on t'apprendra a boire ac Flo!chez ous l'alcool C pas 1 religio C 1 style de vie!tu 'auras jamais l'occas de vivre 1 troisieme mi-temps mais C qqch!

Pfffffffff Deja d'un dit moi c koi ke ta le plus bus en une soiree et on pourra jugee LOL Puis le Sud on vs encule vu ke ya ke des BG kom moi xD Et ke les meufs c des avions mn potes HaHa Soit pqs deg Bref NORD < SUD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote DEVIL_associate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Nov 2009 at 5:40am
Originally posted by LaDy_LuCiFer

Originally posted by DEVIL_a**ociate

im not invisible :) LOL
yey, i finally get to see the face of my killer, lol

Why LaDy, i have a face of killer ? LOL No, on this photo its phantaWwEeZur ( Never killed LaDy_Lucifer )
Back to Top
Dr4g0v View Drop Down
Team Devil
Team Devil
Stinger Noob

Post Options Post Options   Quote Dr4g0v Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Nov 2009 at 5:41am
Hahaha je t'a**ure c'est nous les meilleurs niveaux alcools ! Niveaux filles, c'est sûr vous êtes pas mal. Mais je préfère l'alcool et Oui je suis rugbyman hein Gaetan ;)
Back to Top
Dr4g0v View Drop Down
Team Devil
Team Devil
Stinger Noob

Post Options Post Options   Quote Dr4g0v Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Nov 2009 at 5:47am
Originally posted by valjohn

(Maintenant que je sais à quoi tu ressembles ce sera facile de te retrouver dans le carré à Liège Big smile)

Moi! Briser des cœurs?! Jamais !   
Back to Top
valjohn View Drop Down
Godlike Member
Godlike Member
No hearts for anyone!

Post Options Post Options   Quote valjohn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Nov 2009 at 5:48am

Originally posted by valjohn

Moi! Briser des cœurs?! Jamais !   

on en reparlera dans quelques années Smile
Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote DEVIL_associate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Nov 2009 at 5:51am

Hahaha je t'a**ure c'est nous les meilleurs niveaux alcools ! Niveaux filles, c'est sûr vous êtes pas mal. Mais je préfère l'alcool et Oui je suis rugbyman hein Gaetan ;)

HaHa Allez vs faire foutre, moi ds ma cla**e quand on va en cours, on arrive le matin 7h45 on fume, 10h00 on fume, de 12h00 a 14h00 on fume, 16h00 on fume et 18 h on fume xD En fumette tu peux pas teste le SUD !!!!!!!!!!! Meme kan y rentre chez eux le soir y fument LOL
Back to Top
Team Devil
Team Devil

Post Options Post Options   Quote DEVIL_associate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Nov 2009 at 5:53am

[QUOTE=valjohn]

Moi! Briser des cœurs?! Jamais !    [/QUOT

HaHa Les seule chosent ki brise c les bouteilles d'alcool LOL
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 9.72
Copyright ©2001-2011 Web Wiz